Wednesday, February 19, 2020

Kejohanan MSSD Penampang

Pada 11 Februari 2020 (Selasa) yang lepas, Pasukan Kadet Koreksional sekolah ini telah mewakili sekolah dalam Perbarisan Unit-Unit Berunifrom Peringkat Daerah Penampang sempena Kejohanan MSSD Daerah Penampang bertempat di Stadium Penampang. Seramai 36 kadet telah menyertai pertandingan tersebut. 
Tahniah kepada kadet kerana berjaya menjadi Johan setelah mengikuti latihan selama hampir 5 minggu. Jutaan penghargaan kepada semua jurulatih daripada Jabatan Penjara Kota Kinabalu iaitu Sarjan Mohe Jefrie Abdul Jalil, Koperal Abdul Latif Sahak dan Wdr Jamhuri Naslin yang tidak jemu-jemu turun padang untuk memberi bimbingan dalam sesi latihan yang telah dirancang sebelum itu. Semoga banyak lagi kejayaan yang dapat dirangkul dalam siri-siri pertandingan yang akan disertai pada tahun ini. 





Tahniah dan syabas juga diucapakan kepada Kontingen Olahraga sekolah kerana menjadi Johan bagi Kejohanan Olahraga MSSD kali ke-39.




No comments:

Post a Comment

PENYELARAS SEKOLAH SUKAN NEGERI SMK DATUK PETER MOJUNTIN BAHARU

Kemaskini Aktiviti Terkini Sekolah : U n i t G r a p h i c & M u l t i m e d i a SMK Datuk Peter Mojuntin ________________________...